Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sandra - 17 februari 2011 22:09

Sitter och väntar på att sambon ska komma hem så jag kan gå och lägga mig, dock kommer han vara pigg då han har tränat hockey och säkert vilja prata en stund. Det kommer nog ske med en sovande Sandra! Otroligt att man kan vara så trött är man typ aldrig gör något! (kan ju vara det som är orsaken).

 

Linus sov en stund i bilen på vägen ner till Göteborg och därför ville han inte sova när vi skulle sova. Så nu är det bestämt man får inte sova middag! Om det inte är kalas eller liknande som vi vet kommer hålla på sent. Men vi kan inte ha en kamp på 1 timma varje kväll!

 

Undrar om morgondagen kan bli en chockande dag? :)

 

Sov gott!

Av Sandra - 17 februari 2011 12:40

Igår när jag skrivit ett långt inlägg så dör datorn, och vill absolut inte starta igen! Vet inte om jag kan vara arg på själva datorn att inte inlägget sparas som utkast dock. Det får jag ju skylla på bloggplatsen, men hade inte datorn dött hade jag ju kunnat publicera inlägget och inte behövt varit arg! Detta är inte första gången datorn bara stänger av sig och jag har länge gått i tankarna att köpa ny, men man ska ju ha pengar till det också!Jag tänker inte sitta och skriva om det men lite av det kanske kommer med!


Just nu sitter jag och väntar på att min pappa ska maila tillbaka mig angående min engelska uppgift. Vi fick förra veckan tillbaka våra presentation letter och vi skulle nu göra en final draft och jag har ändrat lite och hoppas betyget kommer hoppa från G-MVG självklart;) 


Linus är idag första gången på dagis på ? 4 veckor? Hoppas det inte blir något bakslag nu!! Snart ska jag försöka få i mig lite lunch också innan jag ska göra ett litet röj och sen hämta hem prinsen. Hämtar honom lite tidigare då vi ska hinna äta innan vi hämtar mamma o pappa för att åka till J.


Imorgon är det redan fredag, jag förstår inte riktigt hur veckan bara kan springa förbi utan att man märker det! Känns som det är fredag och måndag hela tiden!Tiden får gärna springa fram tills v14 då det blir fjällen :) Ska bli skönt att komma upp igen!


Nu ska jag ringa pappa o kolla varför han inte svarar, (antagligen kunder)


Ha en skön torsdag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards