Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 30 september 2010 15:31

  


Påväg för middag, egomamma tar upp mest av bilden:p

Av Sandra - 30 september 2010 15:23

Jag hade skrivit ett långt, eller det känndes långt i alla fall inlägg o skulle lägga in en bild då sidan bara stängdes ner. Så därför blir det ingen bild nu utan den får komma sen!

 

Fick trevligt besök av Lisan idag:) Sånt kan pigga upp även den tråkigast dagen. Då jag kännde mig rätt nere så var detta spontana besök toppen! Jag vaknade i dag o kom knappt ur sängen så ont jag hade, och då igår det kändes lite bättre så såg man ju så positivt på morgondagne! Men men det är bara att hålla tummarna på att morgondagen blir bättre.

 

Imorgon ska vi åka in till stan och hjälpa kära syster yster att flytta:) Eller i alla fall äta pizza, sen hur mycket hjälp det blir är en helt annan sak;) Har en fråga hur gammal är man själv när man börjar tycka att lillasyster är stor eller ja vuxen? Det känns konstigt att hon den där lilla ja ni förstår kanske?

 

Nu ska jag o Linus alldeles strax laga mat, först ska dagis ringas och uppdateras om tider. Det är väl bara jag som timanställd som får göra det via telefon o lappar, annars ska allt skötas via datorn!

 

Så jag önskar er en mysig torsdagkväll!



Av Sandra - 29 september 2010 11:29

Jag vill börja med att säga grattis till alla Mikael på namnsdagen! I min släkt är vi några stycken! Pappa, lillebror, Linus, Mosters man och jag tror min kusin heter det med?:) Sen ska jag också säga grattis till alla Lennart i efterskott då min sambo heter det och jag glömde igår och de fick jag veta också!   Skämt åsido? är det så man säger?

 

Så jag ska strax slå in Linus namnsdagspresent. Har fått honom att somna idag    Han ska få en skruvdragare, så han kan hjälpa pappa!

 

På tal om inslagning så förra veckan slog jag in årets första julklapp;) och eftersom Glenn inte använder datorn kan jag säga att det var till honom. Jag tänkte att det var bättre att han hittade ett inslaget paket än själva presenten o surprisen var förstörd! Igår beställde jag julklapp nr 2 den var till Linus och den vet G om i alla fall, så familjejulklapparna är i stort sett färdiga! Nej nu får jag ta tag i namnsdagspresenten!

 

Ha en skön hösteftermiddag!

Av Sandra - 29 september 2010 09:12

Jag tänkte att om jag startar en ny blogg kanske jag kan få en nystart i både bloggandet och lite tänk också! Kan behövas! Men håller nu på att lära mig bloggplatsens inställningar allt är inte likadant som innan direkt men jag ska nog kunna lära mig nån gång!


Fick höra att imorgon är positiva dagen så därför tänker jag passa på att klaga lite idag, då min rygg inte mår bättre:( Håller tummarna att den känns bra imorgon så jag kan jobba på fredag! Helst skulle jag vilja träna imorgon med!


Linus är hemma med mig idag, idag åt vi frukost redan 7.15 då han lärt sig att öppna grindarna har man itne så mycket val än att gå upp/ner när han bestämt sig för det! Just nu kollar vi på Emil i Lönnerberga, å snart ska vi väl ha lite frukt här:) Tänkte att jag ska ta kort på garaget snart:p då knappt några kort under byggnationstiden finns så kanske vi kan visa hur det ser ut nu!


Nej fruktis o så ska Linus dammsuga säger han!


Ha en skön onsdag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards