Direktlänk till inlägg 6 juli 2015

Stängningsveckor

Av Sandra - 6 juli 2015 09:00

Är vad som börjar denna vecka, alla barn som inte har semester denna och fyra veckor framåt (i bjärke) går här i mellby. Skönt för mina barn med kända lokaler och sådär. Men jag var bra nervös hur det skulle gå med Hanna. Då hon har sen kanske en månad tillbaka varit ledsen en del när jag lämnat henne. Och då har det ju varit hennes fröknar. Men idag gick det jättebra, får se hur länge det håller i sig!

Ullaredsresan gick bra, var nog jag och Glenn som tröttnade först mer att vi var trötta än att vi tröttnade på shoppingen. Barnen och vi fick köpt oss en del kläder:)

I helgen har vi varit i stugan och bara njutit av det underbara vädret. Inatt kom regnet och idag är det bara 18 grader och blåser. Hoppas det vänder tillbaka fort igen. Natten var hemskt varm så nätterna får gärna vara svalare;) aldrig är man helt nöjd.

Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske ta igen lite sömn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 4 maj 2016 08:29

Det är ju vad jag har med dialysen. Och jag vet ju det men låter lika läskigt varje gång jag hör eller läser det. Kryper i kroppen på ett sätt. Men är ju såklart glad den finns men hoppas ju snart slippa detta. Har haft ett par sämre dagar och in...

Av Sandra - 20 april 2016 14:35

Efter lite mer än tre timmar i stan, med shopping och lunch är mina fötter svullna och värker! Hm hur ska detta gå!? Hemma och tar en kaffe på altan. Inte lika skönt som jag hoppats men då å då tittar solen fram och värmer gott. Snart ska barnen hämt...

Av Sandra - 20 april 2016 09:24

Skitnatt!' Inte sovit många timmar inatt varje tömning (9st under en natt från 22-07) har gjort ont. Antagligen har slangen lagt sig dumt i magen. Men idag ska det ignoreras solen lyser från klarblå himmel. Så jag tar mig till stan till syster och my...

Av Sandra - 19 april 2016 21:18

Jag är så jävla trött på detta nu. I snart tre månader har jag mått dåligt (sämre) varje dag. Alltid är det något. O vad säger dem (på avdelningen) jo ta stämningshöjare ja men visst då försvinner nog huvudvärk/illamående/yrsel! I med mer tabletter i...

Av Sandra - 17 april 2016 11:40

Då var denna veckan över också. Tiden går så fort och så långsamt samtidigt. Inget händer på min sjukdomsresa men samtidigt springer veckorna fram. I fredags var G hemma, han har haft så ont i axeln i några veckor nu. Så nu har han fått en tid hos nå...

Ovido - Quiz & Flashcards