Alla inlägg under november 2011

Av Sandra - 28 november 2011 12:22

Det har sonen gjort! Han totavägrade att stanna på dagis så han fick följa med hem igen. Så min promenad jag tänkte ta blev uppskjuten. Om en timma är det dags för bvc,undr hur mycket lillan väger nu!? Säkert 5kg. Hon har nu varit vaken sen 9.50 med en microlur på fem minuter. Nu får vi se om vi kan få i oss lite mat!:)

Av Sandra - 28 november 2011 12:22

Det har sonen gjort! Han totavägrade att stanna på dagis så han fick följa med hem igen. Så min promenad jag tänkte ta blev uppskjuten. Om en timma är det dags för bvc,undr hur mycket lillan väger nu!? Säkert 5kg. Hon har nu varit vaken sen 9.50 med en microlur på fem minuter. Nu får vi se om vi kan få i oss lite mat!:)

Av Sandra - 19 november 2011 17:55

Svårt att förstå att min lille kille redan är tre år!! Imorgon är en stor dag för honom. Han har pratat om detta läänge! Jag hoppas att han ändå lyckas sova till sju i alla fall;) Pappan i huset är,iväg på hockeymatch. Jag hoppas dock att han nu är påväg hem. Vi var nere hos mamma och pappa en sväng förut då jag behövde låna datorn lite. Det är lite jobbigt när internetet inte fungerar!! Nu har sonen precis badat och myset framför tv:n med en tablettask. Under kvällen ska det sista städas! Nu ska jag passa på att mysa med min pojk (det är inte alltid så populärt längre! Ha en bra kväll!!

Av Sandra - 7 november 2011 20:45

Imorgon är det dags för återbesök hos njurläkaren. Jag hoppas på att kunna få något mer besked denna gång! Men det är väl att hoppas på för mycket. Idag var G tillbaka på jobbet igen o jag i vardagen. Det var lite stressigt på förmiddagen med dagislämning (som åtierigen bestod av protester,det är tur man vet att han har kul sen!) sen lämna dottern hos gammelfarmor och gammelfarfar sen iväg för att äntligen få klippt håret!:) Tillbaka på en snabb kopp kaffe, o sen till bvc, Hanna hade återigen gått upp i vikt, bra bra! Sen handla o hem för att hinna äta både jag o dottern sen iväg till dagis igen! Därefter kunde vi ta det lite lugnare. Nu kollar vi på fotbollsgalan och sen blir det nog snart sängen! Håll tummarna åt mig imorgon!:)

Av Sandra - 5 november 2011 18:48

Har imorgon varit hemma en vecka, vilket känns underbart! Fick förra måndagen efter samtal ssk en tid på ef.middagen.Mamma körde in mig som tur va, då jag fick ett krampanfall på parkeringen! Ambulansen hade aldrig kört så kort sträcka. Jag blev sedan inlagd på neurologen tills söndag! De gjorde mr-röntgen kollade synen osv. Fick 2 anfall till på tisdagen o då sattes krampmedicin in. Blodtrycket låg mellan 180-200/100-110 vilket är alldeles för högt! Så andledningen till anfallen tror de beror pä blodtrycket. Var i onsdags iväg och tog nya prover, då hade blodtrycket gåttner till 120/90:) njurvärdena från 204-193 så de avvaktar biopsi. Njurvärdet ska ligga under 100. Ska tillbaka för att träffa njurläkaren på tisdag! Men jag mår,okej, G ska börja på måndag. Det ska nog gå bra! Nu blir det myskväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards