Alla inlägg under april 2011

Av Sandra - 12 april 2011 17:32

Usch vad hela dagen blir seg av detta väder:( Ännu segare blir jag av att ha skrivit ett långt inlägg och då stängs bara sidan ner, jaa vilken glad sandra som satt här då! Just nu väntar jag och Linus på att sambon skall komma hem för då ska vi åka till mamma och pappa eftersom det var så längesen vi sågs;) Nej men pappa ville att G skulle komma ner och kolla på något.


Vår skidsemester var skön även om det var lite sjuka med i bilden (som vanligt ) dock var det inte jag utan sonen denna gången som åkte på en förkyldning, men det gick rätt bra ändå! Linus åkte skidor söndag-torsdag då han på fredagsmorgonen hostade så han spydde och sen ville han inte åka på lördagen! Åtminstone inte när det fanns folk som kunde åka med honom men när dem begett sig upp i liften ja då skulle han självklart åka;) Men han åkte ju de andra dagarna i sele (med morfar och G) och det gick rättså bra! Han blev ju klart trött i benen fort men han är faktiskt bara lite mer än 2 år, så nästa år går det nog bättre!


Lilleman har nu kommit in i en riktig trotsperiod och jag trodde det hade lite med förkyldningen att göra men verkar inte bli bättre nu när vi kommit hem. Jag hoppas detta går över fort då man blir rätt trött när man har flera diskussioner innan frukost:p Men som tur är tittar vårt charmtroll fram därimellan!


Hoppas ni har en skön kväll!

Av Sandra - 1 april 2011 22:29

Idag gick vi på semester:) Kvällen har spenderats med Linus kusiner med familjer. O nu är jag strax påväg i säng! Sådär fredagstrött som man brukar vara! Imorgon blir det kalas för bror som fyller 18 i veckan! Kan inte riktigt fatta detta dock! Men så är det, sen blir det till att packa och så blir det att hälsa på kusiner också! :)


På söndag far vi tillsammans med mamma o pappa upp till stöten:) Ska bli skoj och skönt! Syskonen + Rs 2 kompisar kommer upp under veckan! Tänkte skriva ett litet inlägg nu då det kanske inte blir något förens vi kommer hem! Men vem vet? Pappa skulle nog ta med sig datorn så kanske ett inlägg hinns med?;) Men jag passar på och önskar er en skön vecka så hörs vi!


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards