Alla inlägg under juli 2011

Av Sandra - 15 juli 2011 17:04

Igår var jag i göteborg för att träffa bästa Malin:) Det var efterlängtat! Vi fikade och myste på cafe och innan dess fick jag köpt mig ett par shorts, bra bra! Sedan blev det en mjukglass i blåsten och regnet innan vi satte oss inne och väntade på tåget! Det var två trötta som blev hämtade i alingsås. Jag sov en kortis i bilen och gick även och lade mig en stund här hemma sen.


Efter vila och lite mat i magen var det dags att göra sig iordning för middag med fina Rebecca som äntligen kommit hem! Konstigt nog kändes det som vi sågs igår, trots att vi inte setts sen i september! Men va trevligt det var!


Idag är jag (kanske inte konstigt) helt slut! Åkte dock med syster till överby för en liten shoppingtur då hon skulle köpa present till dagens födelsedagsbarn! Jag fick då passat på att köpa sonens "blöjfri"-present, typ 1½månad sent. Men som man säger bättre sent än aldrig, de var i alla fall toppenbetyg när vi kom med den!:)


Vi har nu helt plötsligt blivit barnfria över natten, då han ej skulle med hem utan han skulle sova hos farmor o farfar. Så vad ska vi hitta på nu? Antagligen halvsova i varsin del av soffan, tills jag ska bege mig för att hämta mamma och pappa, J och G i Trollhättan då de ska ut på Fallens dagar:)


Nu ska jag ta och fixa lite mat!


Av Sandra - 7 juli 2011 20:23

Nu har sonen semester vilket måste betyda att jag med har det?:) Sambon gör sista dagen imorgon, dock ska han nog hoppa in någon dag under semestern då de har så mycket att göra! Men imorgon ska jag och Linusen åka med mormor och morfar upp till stugan över helgen då G har fullt upp hela helgen så kan vi lika gärna åka dit och ha det skönt! :)


Idag har vi varit med syster i lygnared och myst, dock visade sig inte solen särskilt mycket! Men sonen hade skoj i vattenkanten med sin nya båt. Sen blev det lunch hos syster och C, innan jag fick handlat lite mat och vi begav oss hemåt.


Nu har jag sovit en stund på soffan, vaknade med värkande huvud och nacke! Väntar på att sambon och sonen ska komma hem.


Hoppas ni har en skön kväll!

Av Sandra - 4 juli 2011 14:43

Jag vet inte vart tiden har tagit vägen men jag har varken hunnit eller orkat att sätta mig att skriva ett inlägg! I helgen hade vi kalas för sambon och hans bror, de glada 25-åringarna:) Det verkade som att alla hade en trevlig kväll! Nu efteråt är jag (och säkert fler än jag)helt slut från topp till tå! Pratade med sambon tidigare och han sa att han kände sig seg idag! Men efter idag är det bara 4 dagar kvar till semester:) (eller först 2veckor pappaledigt)


Känns lite som jag redan gått in i semesterläge, dock inte helt! Linus frågade mig idag om han var ledig, ja eller det är ju för att du är sjuk som du är ledig! Imorgon kanske det blir en tur till mamma o moster med barn som är iväg i husvagnen, om vädret tillåter vill säga! Sen hoppas vi att lilleman är kryare på onsdag då det är sista dagen för honom på dagis innan semester så han kan få säga hej då till alla kompisar!:)


Nu ska jag vila mig en stund framför tv:n innan det är dags att laga mat!



Ovido - Quiz & Flashcards