Direktlänk till inlägg 11 april 2016

Japp..

Av Sandra - 11 april 2016 15:46

... let's try again. Idag skiner solen och det är nästan sommarvärme. Sitter just nu o njuter i linne och lyssnar på barnens lek (läs bråk SUCK) Just nu är dem båda inne i någon hopplös period och bråkar från morgon till kväll. Spelar ingen roll hur vi gör det är gap o skrik mest hela tiden. Men nog med gnäll! Jag njuter av solen i alla fall! Imorgon tänkte jag att jag skulle försöka sammanfatta min livssituation för mig själv ovh även om det trillar in någon ny läsare o så!

I helgen var vi på bjärkekampen en tävling här i bygda;) en mils lång skogspromenad med 8 tävlingstationer och en grillplats. Svinkul! Jag trodde det skulle va sjukt jobbigt att ta sig runt, men det gick riktigt bra. Men sen var det kört! 20.45 låg jag i sängen o igår kunde jag knappt röra mig. Idag lite bättre men ont ont har jag!

Idag är det dags för Linus första utomhusträningen med fotbollen. Jag har idag (ute i god tid) letat runt i huset efter fotbollsskor. Har hittat två par som jag hoppas att något utav dem kan passa!! Haha ja vi får se hur det blir. Nej nu ska barnen få något i magen och mamman också kanske:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 4 maj 2016 08:29

Det är ju vad jag har med dialysen. Och jag vet ju det men låter lika läskigt varje gång jag hör eller läser det. Kryper i kroppen på ett sätt. Men är ju såklart glad den finns men hoppas ju snart slippa detta. Har haft ett par sämre dagar och in...

Av Sandra - 20 april 2016 14:35

Efter lite mer än tre timmar i stan, med shopping och lunch är mina fötter svullna och värker! Hm hur ska detta gå!? Hemma och tar en kaffe på altan. Inte lika skönt som jag hoppats men då å då tittar solen fram och värmer gott. Snart ska barnen hämt...

Av Sandra - 20 april 2016 09:24

Skitnatt!' Inte sovit många timmar inatt varje tömning (9st under en natt från 22-07) har gjort ont. Antagligen har slangen lagt sig dumt i magen. Men idag ska det ignoreras solen lyser från klarblå himmel. Så jag tar mig till stan till syster och my...

Av Sandra - 19 april 2016 21:18

Jag är så jävla trött på detta nu. I snart tre månader har jag mått dåligt (sämre) varje dag. Alltid är det något. O vad säger dem (på avdelningen) jo ta stämningshöjare ja men visst då försvinner nog huvudvärk/illamående/yrsel! I med mer tabletter i...

Av Sandra - 17 april 2016 11:40

Då var denna veckan över också. Tiden går så fort och så långsamt samtidigt. Inget händer på min sjukdomsresa men samtidigt springer veckorna fram. I fredags var G hemma, han har haft så ont i axeln i några veckor nu. Så nu har han fått en tid hos nå...

Ovido - Quiz & Flashcards