Alla inlägg under november 2013

Av Sandra - 5 november 2013 18:38

Hjälp hjälp hjälp var mina tankar inför dagens fystestet hos sjukgymnasten. Då jag tränar Max 10 ggr (ordentligt) sedan jag gjorde första fystestet som var innan dialysstart! Men jag hade förbättrat mig i typ allt:) balansen var lika dålig som förut och axlarna lika svaga;) men annars har jag vilat mig i form;) Men det beror ju på att jag inte går runt och bär på alla slaggprodukter i kroppen längre!

Nu gäller att bygga upp kroppen ordentligt så att återhämtning efter transplantation ska gå lättare! Peppa mig nu tack!!

Av Sandra - 4 november 2013 20:01

Ser att mina två senaste inlägg inte blivit uppladdade:S I torsdags skulle vi gått på spökpromenad, dock fick Linus feber och både den och läkarbesök blev inställda. Svägerskan med familj gick iaf och barnen hade varit livrädda, L drog ner mössan så han slapp se och höll stenhårt i mammas hand. S fick pappa bära och C gick och ropade på Linus!

I fredags blev det hemmagjord pizza och pumplyktor. Hanna blev livrädd för den som vi gjorde lite "läskigare". Ville inte ens vara i köket eller nära något fönster:( tillslut somnade hon av ren utmattning!

I lördags var Linus på barnkalas medans vi andra var hos glenns föräldrar. På eftermiddagen åkte vi en sväng till mamma och pappa.

Igår var vi på kycklingcupen från 8-14 sen blev det inte mycket gjort.

Idag har min PD-sköterska varit här för att se mig göra ett byte hemma. Och jag fick godkänt:)

På fredag åker vi, mamma,pappa, syster ovh hennes sambo till the Reef i Fredrikshamn:) längtar!!

Ovido - Quiz & Flashcards