Direktlänk till inlägg 17 april 2016

Söndag

Av Sandra - 17 april 2016 11:40

Då var denna veckan över också. Tiden går så fort och så långsamt samtidigt. Inget händer på min sjukdomsresa men samtidigt springer veckorna fram. I fredags var G hemma, han har haft så ont i axeln i några veckor nu. Så nu har han fått en tid hos någon läkare via sjukförsäkringen de har på jobbet. Så på tisdag blir det Göteborg för oss.

Både fredag och lördagkväll spenderades hos mamma och pappa. I fredags var det bad och räkor och igår grillat och hockey och handboll! G var i grästorp på 60-årsjubileum på hockeyn och kom hem strax efter 01. Ska se om jag kan väcka honom snart. Barnen har åkt till stan med morfar för att köpa fotbollsskor till Hanna som ska börja träna på tisdag.

Idag är jag ganska trött och ont i huvudet. Hoppas det går över snart så kanske jag får gjort något idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 4 maj 2016 08:29

Det är ju vad jag har med dialysen. Och jag vet ju det men låter lika läskigt varje gång jag hör eller läser det. Kryper i kroppen på ett sätt. Men är ju såklart glad den finns men hoppas ju snart slippa detta. Har haft ett par sämre dagar och in...

Av Sandra - 20 april 2016 14:35

Efter lite mer än tre timmar i stan, med shopping och lunch är mina fötter svullna och värker! Hm hur ska detta gå!? Hemma och tar en kaffe på altan. Inte lika skönt som jag hoppats men då å då tittar solen fram och värmer gott. Snart ska barnen hämt...

Av Sandra - 20 april 2016 09:24

Skitnatt!' Inte sovit många timmar inatt varje tömning (9st under en natt från 22-07) har gjort ont. Antagligen har slangen lagt sig dumt i magen. Men idag ska det ignoreras solen lyser från klarblå himmel. Så jag tar mig till stan till syster och my...

Av Sandra - 19 april 2016 21:18

Jag är så jävla trött på detta nu. I snart tre månader har jag mått dåligt (sämre) varje dag. Alltid är det något. O vad säger dem (på avdelningen) jo ta stämningshöjare ja men visst då försvinner nog huvudvärk/illamående/yrsel! I med mer tabletter i...

Av Sandra - 13 april 2016 20:56

Oj oj vilket humör hon har. Förmiddagen gick ganska bra hon sprang runt här i sina klackskor och sjöng, bytte klänningar hit och dit och var ganska nöjd:) Sen iväg till tandläkaren och hon var så duktig. Hon spände sig och sparkade lite med benen när...

Ovido - Quiz & Flashcards