Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 28 oktober 2010 09:50

Det slår aldrig fel, uppbokad för att jobba idag och imorogn, vem har inte 39graders feber idag då?? Måste vara frisk tills imorgon! OHHHHH. Skit är det rent ut sagt, dem har redan bortfall o sen finns det ju inga vikarier att ta in!

 

Hoppas dem överlever dagen o att jag är frisk så jag kna komma imrogn! Nu ska jag vila med Linus tittandes på disney!

Av Sandra - 27 oktober 2010 09:11

Önskar att det fanns någon medicin emot trötthet, jag är så fruktansvärt trött hela tiden! Vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig som en zombie, eller något i den stilen!

 

Idag fyller min kära farmor 74:) Så ikväll blir det kalas, mumma! Men först är det dagis för Linus och jobb för min del. Hoppas jag inte somnar där bara? Nej det är rätt stressigt där så jag behöver nog inte fundera över det!

 

Igår skulle jag på CV-seminarie på Arbetsförmedlingen, men när jag kommer dit då är det inför en arbetsintervju istället. Jaha tänkte jag, det var inte det jag tänkt mig riktigt! Då hade jag ju kunnat jobba istället! Men nu var det gjort, Li åkte med in och shoppade loss under tiden. Sen blev det en snabbfika och sedan Willys. Hämtade hem lillprinsen o sedan åkte vi för att smaka på Lis bullar:) Kvällen avslutades i soffan med Desperate helt utslagen efter ett Bodystep-pass!

 

På fredag ska jag på middag till Li, hon fyllde år förra veckan så vi ska fira henne lite. Och på lördag är det maskerad, 75-årskalas. 3st 25-åringar, och jag vet inte ännu vad ajg ska klä ut mig till! :( Men imorgon får jag ge mig in till stan o köpa lite smink så vi kan sminka oss läskiga i alla fall!;)

 

Nu ska jag mysa med lilleman en stund innan vi ska ge oss iväg!

 

ps. inatt stod bilen i garaget:)

 

Ha en underbar onsdag!



Av Sandra - 24 oktober 2010 21:02

Tröttare än tröttast känner jag mig just nu! Så kanske att detta inlägg inte kommer fram;) Har egentligen varit en väldigt lugn helg men man kan antagligen vara dödstrött ändå. Imorgon ska jag gå bredvid i skolköket eftermiddagen, ska vikariera för en på onsdag o förhoppningsvis torsdag-fredag:) tisdag ska jag på ett CV-seminarie på AF.

 

Helgen har som vanligt sprungit förbi, i lördags var jag, mamma o lilleman i stan. När vi nästan är framme upptäcker jag att jag har glömt vagnen hemma. Men min son var väldigt duktig, han gick nästintill hela tiden. Jag fick köpt mig en jacka, skor o bh:) Linus fick sig också en jacka, men det bästa var nog fikat och meren=) Eftermiddag/kvällen spenderades hos mor o far med god middag o en övertrött son!

 

Idag har vi fått bytt till vinterdäck o jag har tränat:) Nu ser jag med ett öga på Indiana Jones, 3:e filmen, Glenns favoriter;) Snart blir det nog dock sängen för mig!

 

Hoppas ni haft en skön helg!

Av Sandra - 21 oktober 2010 13:47

Once again vaknar jag med huvudvärk! Flera ggr nu denna månaden:( O som sist vill det inte ge med sig! Kanske behöver börja använda mina glasögon mer? eller kolla ögonen igen? Sist behövde jag ju bara använda dem kvällstid på höst o vinter typ. Fast jag kan ju inte säga att jag gör det särskilt ofta! Får väl prova detta!

 

Men fick ännu en sovmorgon 8.40 vaknade lilleman idag! O ingen är gladare än jag! Hade bara huvudvärken gett med sig så hade det varit toppen. Kanske tog ut mig på stepen igår:p

 

Ikväll blir det Zumba med mamma :) Idag föll första snön! Som alla andra år får jag ett lyckorus, men även jag tycker det är tidigt men ändå blir jag glad!

 

SAKNAR MALIN PETTERSSON SÅÅÅ MYCKET!!!


Av Sandra - 20 oktober 2010 10:54

Idag hade vi sovmorgon i detta hus, SKÖNT! Linus vaknade inte förens 8.20 vilket passade mig jättebra som inte kunde somna igår! Var säkert vaken till runt 01-tiden! Usch vad det är jobbigt när man bara vrider o vänder på sig! Hela gårdagen hade jag även huvudvärk då jag verkligen längtade tills jag skulle hoppa i sängen och sova bort den! Den är borta men önskade igår att jag skulle somna fortare!

 

Har nu bara ett fönster kvar i köket att tvätta så är nedervåningens fönster klara (på insidan vill säga!) Sen fortsätter vi uppe:) med alla småfönster. Hade tänkt åka till farmor o farfar men de åker nu till mormor för att hälsa på henne. Så nu blir det fönstertvätt och handling sen blir det golvstädning också!  Ikväll blir det Bodystep:) Det nya programmet är såå skoj! Nej nu blir det fönstertvätt!

 

Hoppas solen vill titta fram lite idag:)

Av Sandra - 19 oktober 2010 22:24

Trots alla tråkigheter vill jag skriva ett annat inlägg också! Jag känner mig nu hemma i mitt vardagsrum, då jag äntligen fått bytt gardiner! Det känns lite mörkt, men det är väl alltid så när man byter från vitt till svart:p Till våren tror jag att jag ska köpa mig ett mellanting, för man vill kanske byta innan maj men innan dess känns det inte rätt med vitt?:) Får se hur jag ska göra det är långt kvar!

 

Vi var på netto i vårgårda idag, inte den bästa affären enligt mig! Men jag är ju ute efter storhandling o på deras affischer står det "vi älskar att småhandla billigt". Men det var ju mest för o så vad det var för affär, men nästa veckohandling blir återigen på Willys! Nu ska jag ta en kvällsmacka innan sängen!!!

Av Sandra - 19 oktober 2010 22:18

Det är mycket skit just nu känner jag! Jag bara önskar att allt kunde vända för alla. Har idag fått ett tråkigt besked! Känns inte bra att skriva här just nu vad det är men vill skriva av mig lite. Tycker att det räcker med sådana tråkigheter! En är mer än tillräckligt! Jag hoppas att veckorna går fort nu så vi kan få veta om behandlingarna hjälper vilket dem GÖR, det har vi bestämt! Nu måste det vända!

Av Sandra - 19 oktober 2010 12:15

Linus snorar fortfarande, är dock inte riktigt lika gnällig idag, men verkar fortfarande inte vilja sova men skam den som ger sig;) Eller? Jag har hunnit damma lite ska nu ta mig lite lunch o sedan fortsätta, å förhoppningnsvis på tvättat fönstrerna i vardagsrummet så jag kan sätta upp de andra gardinerna, ikväll blir det veckohandling hela familjen! Det är inget vanligt i detta hem men jag kände att det kunde de allt följa med på för en gång skull;) Passa på de få timmar vi har tillsammans (just nu är det dock jag som oftast flyr fältet i och med träning mån,ons,tors och söndag) men under helgen grejar ju Glenn ute så ja det är inte jättemånga timmar i veckan vi har ihop hela familjen, fast det kanske är såhär det ska va? Jag njuter i alla fall de stunder vi har! Men snart ska vi umgås 24 timmar om dygnet i 2 veckor:) Som jag längtar!

 

Nu blir det lunch! O nu tittar även solen fram lite:) NJUT!

Ovido - Quiz & Flashcards