Alla inlägg under november 2010

...

Av Sandra - 13 november 2010 12:38

Har egentligen ingen vettigt att skriva, vi ska börja städa här hemma och sen ska Glenn städa o sen åker vi till stan ska handla mat o försöka hitta en overall till Linus! sen ska jag kolla om en klänning jag sett på HM kommit in:) Neej städa!!!

 

Ha en wonderful lördag!

...

Av Sandra - 13 november 2010 12:38

Har egentligen ingen vettigt att skriva, vi ska börja städa här hemma och sen ska Glenn städa o sen åker vi till stan ska handla mat o försöka hitta en overall till Linus! sen ska jag kolla om en klänning jag sett på HM kommit in:) Neej städa!!!

 

Ha en wonderful lördag!

Av Sandra - 11 november 2010 21:20

Ja, det är så jag känner mig. Är därför jag inte orkat blogga på så länge! Helt slut från morgon till kväll o jag har ändå gått och lagt mig tidigt, inte efter 22 sen jag vet inte när! :( Ullared i måndags med syster o mamma:) Lite väl mycket folk men fick handlat en hel del ändå. Stackars syster blev vär skrämd då det var hennes första besök. Men mamma fick inte sån panik jag trodde hon skulle få! Skönt att nästan alla julklappar är färdiga nu i alla fall! Idag fick Linus sin födelsedagspresent bara 9 dagar för tidigt;) (han kommer få ett paket på rätta dagen med) Men vi vill hinna få den på bra plats innan kalaset! Han sover *peppar peppar* i den än så länge, först lästa vi bok sen bädda vi ner oss med massa av gosedjur o mamma liggandes en stund i sängen:)

 

Men vilken min när han fick se den, meh oj en bil! =) Den är värd varenda krona! Bild kommer snart! Har jobbat resten av veckan och även imrogn 11-16 lagom tid men jobbigt nu de 2 sista dagarna då huvudet inte varit på min sida. Även i natt när jag var upp på toaletten (båda gångerna så har huvude sprängt):/ Men jag hoppas att dagens vila ska göra susen. Annars kommer jag ha ännu mer ångest över att jag inte tränade!

 

Imorgon ska jag kolla på kusinerna som har dansuppvisning:) ska bli mys, Glenn ska på första hemmahockeyträningen i morgonkväll o sen är det hemmamatch på lördag:) Kanske att vi ska försöka ta oss dit och kolla.

 

Nu ska jag snart gäspa mig upp i sängen! Sov gott!

Av Sandra - 3 november 2010 09:02

Vädret är återigen skit men vi startade morgonen med mysfrukost i soffan och tända ljus. Jag o min lillprins:) Senare idag ska vi bege oss in till Alingsås för att träffa Anna:) Först fika hos henne o sedan en tur på stan:) Ska bli mys o så hoppas vi att vi inte blåser bort!!

 

Ikväll blir det Bodystep:) Ska bli skönt att trampa lite! Nu ska jag å Linus mysa en stund till innan vi gör oss iordning!

 

Hoppas ni har en mysig dag!

Av Sandra - 2 november 2010 21:06

När ska man kan piggna till lite?? IDag har det regnat heela dagen! Man har behövt ha tändt lampor hela dagen! Det känns jobbigt!!! Vädret gör ju inte så man blir piggare direkt! Känns motigt just nu, oktoberdeppen kom sent i år! Men om 27 dagar flyger vi iväg:D till sol o värme! Det ska bli såå skoj!

 

Satte ihop Linus säng förra veckan, oj vad glad våran son kommer bli! Men frågan är hur bra han kommer sova där? Det får vi ta då! :) Han blir snart 2, herregud vad tiden går! Nu är det desperata hemmafruar på min tv.

 

Hoppas inte ni höstdeppar!

Av Sandra - 1 november 2010 14:18

... är det någon annan, idag var det Linus tur. Jag var återigen uppbokad på jobb med då spyr Linus upp massa slem o vatten:( Så det var bara å ringa och meddela att jag inte kunde komma! Skönt i alla fall att det inte är magsjuka!Det var antagligen all hosta som han haft. Han har varit lite halvt hängig hela dagen. Nu sover han i alla fall:) Skönt, jag kollar på repris av Greys ska snart börja med maten o sen blir det Zumba och Bodypump!:D

Ovido - Quiz & Flashcards